FAQ
Verzendinformatie
We verzenden op werkdagen tot 17u dezelfde dag. Je ontvangt je bestelling dan dus meestal de dag erna. Soms heeft de post wat vertraging en duurt het een dag langer. Je kunt er in ieder geval van uit gaan dat wij alle bestellingen voor 17u dezelfde dag nog verzenden. Sommige pakketjes passen door de brievenbus dus daar hoef je niet voor thuis te blijven, mocht dat niet zo zijn, dan ontvang je van ons altijd een track en trace code van PostNL.
Wij verzenden naar zowel Nederland als België. Bestel je boven de €50,- dan verzenden we het GRATIS. Bestel je onder de € 50,- dan betaal je € 4,95 verzendkosten,
Betaalinformatie
Zoals je kunt lezen in onze Privacy Policy gebruiken we je informatie enkel om je bestelling op de juiste manier op de juiste plaats te krijgen. We zullen je informatie nooit doorverkopen aan derden zonder hier toestemming voor te vragen.
Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, dus dat kan ook voorkomen bij de onderbroeken bazen! Neem contact met ons op, dan maken we het in orde zodat jij sokken ontvangt voor een eerlijke prijs.
We bieden tal van opties, de meest bekende zijn iDeal, MisterCash, Bancontact, Paypal, Creditcard en Afterpay. Daarnaast bieden we ook een aantal exclusieve opties zoals: IN3 (betaal je sokken in 3 termijnen), SprayPay (gespreid betalen), Fashion Giftcard, VVV bonnen en de Webshop Giftcard.
Bestellingen en retouren
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen, het meest snelle is de chat, rechts onder in uw scherm. Daarnaast zijn we ook prima bereikbaar via e-mail (we antwoorden doorgaans binnen enkele uren).
Neem even contact met ons op middels de chat of middels e-mail. Dan zorgen we dat uw bestelling geannuleerd wordt of dat we u helpen bij het retour zenden, omruilen of desgewenst terugbetalen. U heeft een afkoelperiode van 31 dagen dus u krijgt altijd uw geld terug als het product onbeschadigd is.
Kies in de winkel het ondergoed uit dat u wilt hebben, selecteer de juiste maat, voeg ze toe aan uw winkelwagen en reken ze af. Zo simpel als het klinkt, is het ook! Komt u er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via de chat, we helpen u graag verder.
We controleren alle bestellingen voor verzending op oneffenheden, desalniettemin kan het voorkomen dat jouw sokken stuk zijn als je ze ontvangt. In dat geval, neem contact met ons op en wij zorgen dat je zo snel mogelijk nieuwe krijgt.
Abonnementen
Wij zijn er van overtuigd dat een ondergoedabonnement elke maand een cadeautje voor jezelf moet zijn en aan ons om er voor te zorgen dat jij tevreden bent. Daar doen we ontzettend ons best voor, daarom is een abonnement, na één maand al maandelijks opzegbaar. Je zit dus nergens aan vast, het is maandelijks opzegbaar en opzeggen kan door gewoon een chat bericht of e-mail te sturen.
Dat kan kloppen, we verzenden namelijk altijd rond de 23e-24e van de maand, nog even geduld dus! Wil je de incassodatum aanpassen? Dat kan hoor, geen probleem, neem even contact met ons op!
We incasseren altijd op de 1e of de 10e van de maand waarin jij je ondergoed ontvangt. Het kan dus zo zijn dat we op 1 maart incasseren en je het ondergoed pas de 24e ontvangt! Wil je de incassodatum aan laten passen? Dat kan, stuur ons even een e-mail!
Als je een abonnement besteld, dan verzenden we dezelfde dag je eerste onderbroek. Daarna verzenden we altijd rond de 23e-24e waardoor je voor altijd uiterlijk de 25e je nieuwe ondergoed in huis hebt.